بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : مزایای ویزای طلایی امارات در سال ۲۰۲۳

مزایای ویزای طلایی امارات در سال ۲۰۲۳

مزایای ویزای طلایی امارات چیست

مزایای ویزای طلایی امارات در سال ۲۰۲۳

دریافت ویزای امارات آرزوی هرکسی است که به دنبال مهاجرت است. ویزای طلایی امارات متحده عربی یک ویزای اقامت طولانی مدت است که به افراد خارجی امکان می‌دهد در امارات متحده عربی زندگی، کار یا تحصیل. این ویزا به صورت 5 ساله و 10 ساله صادر می‌شود و اجازه می‌دهد مثل یک شهروند اماراتی در این کشور زندگی کنید. برای اینکه بیشتر با مزایای ویزای طلایی امارات متحده عربی آشنا شوید و بدانید که چه مسیری را برای دریافت آن باید طی کنید، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم.

ویزای طلایی امارات چیست؟

برای کسانی که به دنبال زندگی بهتر در کشور دیگری هستند، مهاجرت یک مسیر بسیار مهم است. بخصوص ایرانیان معمولاً ترجیح می‌دهند به کشورهای مهاجرت کنند که در همسایگی خودشان قرار دارد تا هم با سرزمین خود فاصله نداشته باشند و هم فرهنگ کشورهای همسایه بسیار نزدیک‌تر است به فرهنگ ما. اساساً اگر امارات را برای مهاجرت انتخاب کنید، قطعاً مسیر سختی برای دریافت ویزای ورود به این کشور را خواهید داشت. انواع مختلفی ویزا برای ورود به امارات وجود دارد اما بهترین آن‌ها ویزای طلایی امارات است. هرچند شرایط خاصی برای دریافت ویزای طلایی امارات وجود دارد اما آن‌قدرها هم سخت نیست. تاکنون این ویزا به ساکنانی داده می‌شد که بتوانند یک کمک برجسته‌ای برای کشور امارات باشند، یا سرمایه زیادی داشته باشند یا از مهارت بالایی در یک زمینه بسیار مهم برخوردار باشند.

اما کم کم دولت امارات سعی کرد که روند دادن ویزای طلایی امارات را ساده‌تر کند. اگر شما بتوانید ویزای طلایی امارات را بگیرید نیاز به یک کارفرمای خاص ندارید و لازم نیست هرساله آن را تمدید کنید. این ویزا 5 یا 10 ساله باز است و به شما این اجازه را می‌دهد که به راحتی در این کشور هرکاری می‌خواهید انجام دهید بدون اینکه محدودیتی داشته باشید.

 

مزایای دریافت ویزای طلایی امارات

دریافت ویزای طلایی امارات مزایای زیادی دارد که فقط شامل زمان بلند مدت 5 تا 10 ساله اقامتی که می‌گیرید نیست. علاوه بر این مسئله شما می‌توانید پس از دریافت این ویزا، خانواده‌تان را نیز شاملان کنید و همراه خود به امارات متحده عربی بیاورید دارندگان ویزای طلایی امارات متحده عربی می‌توانند برای تمام مدت ویزای خود در این کشور زندگی، کار و تحصیل کنند، با یا بدون به دست آوردن شغل محلی یا دیگر. دارندگان ویزا می‌تواند برای خود یا شرکت دیگری (محلی یا غیر محلی) بدون نیاز به حمایت فردی کار کند. برخلاف ویزای استاندارد اقامت، ویزای طلایی امارات به دارندگان این اجازه را می‌دهد که بدون کار در مدت طولانی در این کشور بمانند.

گلدن ویزای امارات چیست و چه مزایایی برای ایرانیان دارد؟

این امکان برای دارندگان ویزای طلایی امارات وجود دارد که مدت زمان زیادی را در خارج از امارات سپری کنند بدون اینکه بر صلاحیت یا اعتبار ویزا تأثیر بگذارند. همچنین داشتن ویزای طلایی امارات کمک می‌کند تا با پرداخت کمتر از 2400 درهم سالانه، یک بیمه درمانی قوی برای پوشش هزینه‌های بیمارستانی تا سقف 20 میلیون درهم را دریافت کنید. همچنین یک کارت به نام “اساد کارت” دریافت می‌کنید که تخفیف فوق‌العاده‌ای برای استفاده از اماکن آموزشی، بهداشتی، مسکن، رستوران، هتل و …. را دریافت کنید.

 

مزایای گلدن ویزای دبی برای ایرانیان چیست

 

چه کسانی می‌توانند درخواست ویزای طلایی بدهند؟

 

سؤال اولی که در این مسیر باید پاسخ بدهید این است که آیا شما واجد شرایط دریافت ویزای طلایی هستید یا خیر. فهرستی وجود دارد که دولت برای دریافت ویزای طلایی امارات منتشر کرده است که به شهر زیر است:

  • سرمایه‌گذاران

اگر بتوانید به میزان 2 میلیون درهم در بخش املاک و مستغلات امارات سرمایه‌گذاری کنید، پس می‌توانید ویزای طلایی امارات را از این طریق دریافت کنید.

  • کارآفرینان

این امکان برای کارآفرینان وجود دارد که احراز یک یا چند مورد از شرایط زیر برای کارآفرینی می‌تواند به گرفتن ویزای طلایی امارات منتهی شود:

  • متقاضی باید شریک یا صاحب یک شرکت نوپا باشد که به عنوان یک شرکت کوچک یا متوسط SME در امارات متحده ثبت کنید. این شرکت باید سالانه کمتر از 1 میلیون درهم درآمد ایجاد کند.
  • کارآفرین باید یک پروژه کارآفرینی را تأسیس کرده باشد که بیش از 7 میلیون درهم فروخته شده است.
  • متقاضی دارای تأییدیه برای راه‌اندازی از یک انکوباتور رسمی کسب و کار است.

 

  • استعدادهای استثنایی

افراد دارای استعدادهای استثنایی مانند مخترعان، مبتکران و استعدادهای در زمینه‌های حیاتی مانند فرهنگ، هنر، ورزش و فناوری دیجیتال می‌توانند بدون در نظر گرفتن مدرک تحصیلی، وضعیت شغلی، حقوق ماهانه یا سطح حرفه‌ای خود، درخواست ویزای طلایی امارات را دریافت کنند. ویزا نیاز به توصیه یا تأیید یک نهاد دولتی فدرال یا محلی دارد. البته برای گرفتن ویزای امارات از این طریق، به معنای واقعی کلمه باید یک استعداد بسیار مطرح باشید که در کشور خود شناخته شده باشید.

 

  • دانشمندان

دانشمندان و محققانی که دستاوردها و نفوذ بالایی در زمینه خود دارند، در صورت دریافت توصیه از شورای دانشمندان امارات، می‌توانند برای ویزای طلایی درخواست دهند. در این دسته، متقاضیان بالقوه ویزای طلایی باید دارای مدرک دکترا یا کارشناسی ارشد در زمینه‌های مهندسی، فناوری، علوم زیستی و علوم طبیعی از بهترین دانشگاه‌های جهان و همچنین دستاوردهای تحقیقاتی قابل توجهی باشند.

  • حرفه‌ای‌ها

افراد حرفه‌ای یا کارگران بسیار ماهر با مدارک تحصیلی بالا و تجربه حرفه‌ای نیز می‌توانند برای ویزای طلایی درخواست دهند. این دسته در بسیاری از رشته‌ها مانند پزشکی، علوم و مهندسی، فناوری اطلاعات، تجارت و اداری، آموزش، حقوق، فرهنگ و علوم اجتماعی کاربرد دارد. این درخواست منوط به داشتن قرارداد کار در امارات متحده عربی و طبقه‌بندی در سطح شغلی اول یا دوم طبق وزارت منابع انسانی و امارات است. متقاضی همچنین باید دارای حداقل مدرک لیسانس باشد و حقوق آن‌ها باید 30000 درهم (در ماه) یا بیشتر باشد.

 

  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان ممتاز

 

افراد برجسته و با موفقیت در سیستم مدارس متوسطه امارات و همچنین فارغ‌التحصیلان برجسته از دانشگاه‌های امارات واجد شرایط درخواست هستند. این همچنین شامل افراد با موفقیتی می‌شود که از 100 تا از بهترین دانشگاه در سراسر جهان فارغ‌التحصیل می‌شوند. چندین شرط وجود دارد از جمله؛ عملکرد تحصیلی / معدل تجمعی، سال فارغ‌التحصیلی و طبقه‌بندی دانشگاه.

 

  • پیشگامان بشردوستانه

پیشگامان بشردوستانه می‌توانند برای ویزای طلایی امارات اقدام کنند. پیشگامان بشردوستانه به عنوان اعضای برجسته سازمان‌های خیریه بین‌المللی یا منطقه‌ای یا کسانی که در انجمن‌های منافع عمومی عضویت دارند، محسوب می‌شوند. دریافت کنندگان جوایز در بخش‌های بشردوستانه و خیریه نیز داوطلبانی واجد شرایط و شناخته شده هستند که در تلاش‌های بشردوستانه، بحران و خیریه کمک می‌کنند.

 

جمع بندی

همان‌طور که در مقاله خواندید، ویزای طلایی امارات را می‌توانید از روش‌های مختلفی دریافت کنید از مهم‌ترین مزایای آن امکان الحاق خانواده به شما با این ویزا است. همچنین بدون نیاز به کارفرمای مشخص می‌توانید در این کشور کار کنید یا حتی کار نکنید. دارندگان ویزای طلایی امارات امکان تحصیل رایگان در  بسیاری از دانشگاه‌ها و مدارس امارات را داشته باشید.

مهاجرت کاری

پست های مرتبط

17 ابزار کاربردی هوش مصنوعی در طراحی وبسایت

17 ابزار کاربردی هوش مصنوعی در طراحی وبسایت ابزارهای هوش مصنوعی (AI)…

۱۱ مرداد ۱۴۰۳

شرکت در دوره اوسبیلدونگ آلمان

بهترین رشته ها برای شرکت در دوره اوسبیلدونگ آلمان آوسبیلدونگ یک دوره…

۲۱ آبان ۱۴۰۲

مهاجرت کاری به تهران به صرفه است یا خیر؟

تهران به عنوان پایتخت ایران، یکی از شهرهای بزرگ و پرتراکم است…

۱۶ آبان ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید